У столиці Білорусі вшосте відбувся щорічний Різдвяний оперний форум | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
У столиці Білорусі вшосте відбувся щорічний Різдвяний оперний форум
Плоскіна Віктор
У столиці Білорусі вшосте відбувся щорічний Різдвяний оперний форум
24 грудня 2015, четвер
Поширити у Facebook

Цей фестиваль є наймасштабнішим проектом білоруського Большого театру опери та балету і передсвятковим подарунком цінителям класики. Як на форумі, так і на ІІ Мінському міжнародному Різдвяному конкурсі вокалістів із успіхом виступили українські співаки.

ПЕРШУ ПРЕМІЮ КОНКУРСУ ЗДОБУВ СОЛІСТ ЛЬВІВСЬКОЇ ОПЕРИ МИХАЙЛО МАЛАФІЙ (ТЕНОР) / ФОТО З АРХІВУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОПЕРИ

Першу премію конкурсу здобув випускник Львівської національної музичної академії, нині соліст Львівської опери Михайло Малафій (тенор). Йому лише 25 років, головні перемоги і випробування ще попереду, однак вже зараз підкоряє емоційною наповненістю і виразністю тембру його добре поставлений голос. До цього слід додати безумовний темперамент, молодий запал, виразну сценічну зовнішність. У фінальному гала-концерті він виконав другу арію Каварадосі з «Тоски» Дж. Пуччіні, а також виступив партнером володарки Гран-прі конкурсу, прекрасної співачки Надії Павлової (Росія). Остання підкорила публіку експресивним виконанням арії Віолети з «Травіати» Дж. Верді.

На вечорі виступила переможниця минулорічного вокального конкурсу, українська співачка Валентина Феденьова. З майстерністю і тонкою музикальністю вона виконала дуже складну арію головної героїні з опери А. Дворжака «Русалка». У другому відділі враження від її виступу вдало доповнила популярна арія Лауретти з «Джанні Скіккі» Дж.Пуччіні. Валентина починала свій шлях на сцені «Донбас Опери», яку згадує з теплотою, як і своїх вчителів із Донецької музичної академії. Тепер вона працює у Санкт-Петербурзі.

Музичне керівництво гала-концертом здійснив головний диригент білоруського Большого театру, наш талановитий співвітчизник Віктор Плоскіна. Він же прекрасно провів виставу «Євгеній Онєгін» П. Чайковського, яка стала спільним проектом двох колективів, білоруського і московського Большого театрів. Провідні партії виконували учасники спеціальної Молодіжної оперної програми Большого театру Росії. Але й тут не обійшлося без українських талантів. Так, партію Лєнського з тріумфом виконав Богдан Волков. Він закінчив київський Інститут музики ім. Р. Глієра, потім НМАУ, а 2013-го витримав складний конкурс і став учасником молодіжної оперної програми. Богдан має чудовий ліричний голос світлого забарвлення. За короткий час він зміг освоїти значний оперний репертуар, устиг з успіхом виступити як на головній сцені театру, так і взяти участь у зарубіжних гастролях провідного російського оперного колективу.

У програму нинішнього форуму увійшли три оперні вистави — «Царева наречена» М. Римського-Корсакова, «Євгеній Онєгін» П. Чайковського та «Кармен» Ж. Бізе. Головну партію у останній виконала видатна українська співачка, солістка Національної опери України Анжеліна Швачка. Кармен — одна з найулюбленіших її ролей. У цій партії вона виступала на багатьох оперних сценах. Найкращим своїм партнером, із яким зустрілася вже не вперше, Анжеліна назвала виконавця партії Хозе, відомого мінського тенора Едуарда Мартинюка.

Диригував оперою співвітчизник композитора, французький диригент Філіпп Местер.


Автор: Марина Черкашина-Губаренко
Диригенти: Віктор Плоскіна
Джерело: Газета "День"





Інші:

П'єр Оффре в Одесі
Віват, «Схід Опера»!
В Національній опереті України презентували нойз-драму «П’єса 22, або шлях Героя»
"Симфонія тривалістю в життя" триває
«Травіата»: дивує та зачаровує…
На концерті класичної музики у Калуші музиканти зібрали для ЗСУ понад 25 тисяч гривень
125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine